torsdag 4. desember 2008

Pepperkakehuskveld:)

Bake-pepperkakehus-konkurranse-kvelden var ein stor suksess! Stort engasjement, kakemenn, ei teskjei konkurranseinstinkt, mandariner, svensk julemust, ein dæsj julestemning og gamle juleklassikarar prega kvelden, og resulterte i mange glade ansikt og ikkje minst; pepperkakehus i allslags variantar!

ME KÅRAR DET BESTE PEPPARKAKEHUSET!! Stem på sida:)


"Rosenborggt kirke"

"Tradisjonen tru"

"Hip(pie) campingvogn"

"Babels tårn"


"Auschwitz møter glede"

"Die Hause zu Hansel und Grethel"

























8 kommentarer:

  1. Takk for en meget morsom kveld!
    Må beste pepperkakshus vinne stemmekonkuransen på bloggen!

    SvarSlett
  2. Hei... Det såg ut som ein knallkjekke kveld, va synd at eg ikkje bytta vekk den vaktå :) Eg kom på jobb, og fekk plutseligt ein spanske student så eg sko gå med... Herligt :)
    Måtte le litt når eg såg ei sprøyta oppi det heila - melis i sprøyte... Hehe, konge :)
    Eg må sei at det e litt vanskelig å velga ut et hus, de såg veldig bra ut alle - men holde ein knapp på Hans&Grete-huset - enkelt og stilfullt..

    Ellers så va det såå koseligt å treffa dåkk igjen, og bu hos dåkk ei nått... Eg komme gjerna igjen :) Viss eg får lov :) Gla i dåkk! Klem fra Anne Britt

    SvarSlett
  3. Åhh, me lede så dyrisk!!
    JUSTICE FOR THE HOUSE OF GOD:)

    SvarSlett
  4. Me stemme på Babels tårn! Helsing mor,far og Marthe

    SvarSlett
  5. Vi regner med at kristen-folket kjenner sin plikt og støtter opp om kirken! :)

    SvarSlett
  6. Kalle er drittsøt!! kozemozeordoze fra jente_22

    SvarSlett
  7. Eg våge å påstå at dei to siste innleggå lokte rosenborggt!:)

    SvarSlett
  8. Dåkke kan kosa dåkke i henrichsens gate ja :)Såg kjempekoseligt ut jomann! Kan godt senda ne et peparkakehus t meg t jul Henriette! Ja takk. Flotte campingvogn!! Go adventstid t dåkke adle:)

    SvarSlett